piatok 15. októbra 2010

Kúpeľňa nová vizualizácia

Tak a mám novú vizualizáciu kúpeľne. Použité sú vzory z katalógu podľa zadania.


Požiadal som o úpravy a zaslanie nacenenia obkladov a dlažby.








 
  

Požiadal som o určité úpravy, ale mohlo by to takto byť. Chcem zmeniť nasledovné:

  • stena na ktorej sú dvere by mala byť bez obkladu, len sokle (dvere samozrejme nebudú hnedé drevo, tie mi ale meniť nemusí)
  • stolík pod umývadlom nebude mať nohu obloženú, ale bude celý drevený a šedý, s bielymi dvierkami, aby nebolo vidieť práčku a umývadlo (tam bude aj polica) - toto ale do vizualizácie riešiť nemusí
  • stena vedľa wc, na ktorej je toaletný papier, by mala byť bez obkladu
  • stúpačky vedľa vane nechcem obložené
  • predelová stena, z pohľadu od vane, by mala byť biela
  • vedľa vane má byť zavesená skrinka, miesto držiaku na uteráky
Skrinku chcem dať takú, ako mám doma teraz. Len miesto orechového korpusu dať biely. Rozmýšľam, či dám EDEN Lexus Pro s plnými bielymi lesklými dvierkami, alebo použijem EDEN Lexus Pro Al, ktorý má dvierka hliníkové, vyplnené sklom.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára